top of page

האודישן שלי בישראל גוט טאלנט


ספוילר: לא עברתי. וזה בסדר, כי לא בשביל לעבור הגעתי 😊

עכשיו שעניתי על השאלה הבוערת, אני רוצה לשתף אתכם בחוויה שלי משם.

הגעתי לתוכנית עם ספקות גדולים וגם חוסר אמון בהפקה, רק בגלל שתוכנית הכשרונות הקודמת לה עשיתי אודישן (רק רוצים לרקוד) היתה לי חוויה מזעזעת.

אבל, בשונה מהם, ההפקה של גוט טאלנט היתה סופר מקצועית ישר מההתחלה.

הם כל הזמן, ממש מהשלב הראשון, הדגישו כמה הם רוצים שאגיע להפיץ את המסר שלי ואת האג׳נדה, הרגשתי שההפקה היתה מאוד מאוד בצד שלי (לא אשכח שאחת מהבוסיות אמרה לי ״תדברי יפה כמו שאת יודעת, תראי להם מה זה״), והם קידמו את האג׳נדה הפמיניסטית והפרו-דימוי גוף חיובי שלי.

אני מאוד מרוצה מאיך שהם ערכו את האודישן ומוקירת תודה על זה שנתנו לי 6 דקות שלמות (!) בפריים טיים לדבר על זה ש-

א. אשה שמנענעת את התחת היא.... אשה. בן אדם. שנהנה לזוז. וזהו.

ב. אפשר להינות מהגוף שלנו גם אם הוא לא רזה/חטוב.

אני מרגישה שהעבירו את המסר שלי בצורה מדהימה, כל אחד מהשופטים הבין וראה את זה, ולא יכולתי לבקש חוויה טובה יותר.

להגיד לכן שאני מרוצה מעצמי ואין לי ביקורת? פחחחח!

לפי חוק מרפי, אני מרגישה שהכוריאוגרפיה שבניתי היתה אחת החלשות שלי, ומעל זה כמובן היו המון פאשלות מרב התרגשות, אז לצערי זו אחת ההופעות שאני הכי פחות גאה בהן.

ואתן יודעות מה? זה בסדר.

יש גם כאלה. אני עובדת חזק על לשחרר ולקבל את זה שאני אנושית.

כי המתנה שלי בעולם הזה היא לא ריקוד.

המתנה והשליחות שלי היא להזכיר לכולנו- גם, תתפלאו, לעצמי-

שאין כזה דבר גוף ״מושלם״.

יש סוג גוף ששטפו לנו את המוח שהוא הגוף ״הנכון״ או ה״רצוי״.

ופאק איט!

אם אני אחכה להיות מידה 36 בשביל לפזז בשורטס וחולצת בטן בטלויזיה,

אם אני אחכה שהבטן שלי תהיה שטוחה,

אם אני בכלל אדמיין שהצלוליט שלי אי פעם יעלם לחלוטין-

כל זה לא היה קורה.

ואני, בינתיים, הייתי נרקבת ומתה מבפנים.

אז המתנה שלי לעולם, היא לא ריקוד.

ריקוד הוא רק הכלי שכיף לי לעבוד איתו.

המתנה שלי היא להזכיר לכולנו שמגיע לנו להינות מהגוף שלנו, כאן ועכשיו.

יש לי חרטה אחת לגבי האודישן, והיא שמרב התרגשות, לא אמרתי לקהל של חטיבת הביניים שהיה שם (סירייסלי, מילאו את האולם בתלמידים, זה מוזר):

לכל הילדות, הנערות והנשים שצופות-

ולכל הילדים, הנערים, והגברים שצופים-

הגוף.

שלכם.

בסדר.

גמור.

הגוף של כל אחד מאיתנו הוא בסדר גמור!

אנד אוף סטורי!

הוא לא צריך להיראות בצורה מסויימת כדי להיחשב מושך או אפילו מתקבל על הדעת, לא צריך להתאים את עצמנו לאידיאל יופי, ולכולנו מגיע שוויון זכויות מעצם היותנו אנשים.

פמפמו לנו מגיל 0 שתמיד צריך לשפר ולהשתפר ויש לשאוף לאידיאל יופי כזה או אחר.

זה שקר.

את מספיקה.

אתה מספיק.

ואם הצלחתי להשפיע על ילדה או נערה מתבגרת אחת... אני את שלי עשיתי 😊

bottom of page