top of page

הפתעה מתלמידה :)


התכתבות שלי עם תלמידה מקורס טוורקינג למתחילות מלפני שעה 😍 לפעמים, כשיש קבוצה של בנות ואני מנסה לחלק את תשומת הלב שלי בין כולן, אני לא תמיד יודעת איך הבנות בשורות האחרונות חוות את השיעור... הרבה פעמים כמדריכה, אני שומעת את הבנות היותר דומיננטיות ויודעת שהן עפות על השיעור, אבל בנות יותר שקטות בשורות היותר אחרונות, הרבה פעמים אני מאוד מקווה שהן נהנות אבל לא יודעת על בטוח. ואז מגיעה הודעה שכזו 😁 ואני יודעת ש- my job here is done! סתם, לא באמת, יש עוד מלא לקורס. אבל אני נורא שמחתי לקרוא את זה, כי באמת אם עוצרים לחשוב על זה, לכולנו מגיע להרגיש טוב בגוף שלנו. זה לא פריבילגיה של מתי מעט. זה זכות בסיסית. הרבה פעמים אני תוהה אם גם לאדם הקדמון היו בודי-אישיוז 😂 תוהה בדיוק באיזה שלב באבולוציה או בהסטוריה הרחוקה שלנו, התגבשנו לכדי חברה עם כללים נוקשים לגבי מראה חיצוני ומגדר. הרי גם ברנסנס היה מודל יופי נשי, ולפני 2000 שנה אני גם בטוחה שהיה איזשהו משהו לפיו שפטו מה יפה ומה לא יפה... מה היה לפני 4000 שנה? מעניין אותי באיזה שלב בתולדות האנושות, זה קרה, והאם עוד 100 שנה זה יהיה שונה מעכשיו או מוקצן יותר מעכשיו. אני מרגישה שבעשור האחרון יש התעוררות גדולה מאוד ל-body positivity ולמודלי יופי שונים, אבל מעניין לחשוב האם אנחנו כחברה, נלך ונקצין או נלך ונתמתן. סתם תהיות של יום שני בערב. מה אתן חושבות? שיהיה לכן ערב נפלא, וכמו שרופול אומר, "If you can't love yourself, how the hell are you gonna love somebody else?"

bottom of page